piątek, 19 sierpnia 2011

Łeba 2011 - FOTORELACJA

Łeba jest jednym z tych miejsc, do których ciągle wracam.



 Nie pamiętam już nawet ile razy tam byłam ...
Na pewno kilkanaście ...


 Spacerując po plaży ...
Tutaj akurat wracaliśmy plażą z ruchomych wydm, natomiast zdjęcia zrobione zostały już w samej Łebie.
Żeby się nie powtarzać ze zdjęciami, kto ma ochotę oglądnąć Ruchome Wydmy może to zrobić tutaj









Widok na moją ulubioną plażę i hotel Neptun ...


 Hotel Neptun prezentuje się pięknie z każdej strony...


Statki cały czas wypływają i wracają z rejsów z pasażerami ...


 To zdjęcie zrobiłam w porcie jachtowym :)
Niestety zdjęcia portu nie mam, ponieważ nie planowałam umieszczać zdjęć z Łeby na blogu, ale tak jakoś wyszło, że powstał ten blog, więc wrzucam co mam, a w przyszłości zrobię ładne zdjęcia Łeby i wszystkiego co w niej lubię. Na razie mieszkaniec portu jachtowego w Łebie :)
Wykopał sobie dziurę i siedział w niej, żeby się ochłodzić.


 W Łebie są bardzo piękne zachody słońca. Kto lubi oglądać zachody, niech oglądnie zachody z Łeby, które umieściłam tutaj. Te dwa zdjęcia poniżej, to nic ciekawego :)




 Kiedyś to był okazały budynek " Gród Wiktorii "...
W tym roku to był "Gród Wiktorii - Zgliszcza"(Nazwany tak przez właścicieli) ...
Żal było mi patrzeć na to, co z niego zostało po pożarze :(
Właściciele chcieli odbudować to jeszcze w tym sezonie, ciekawa jestem czy się udało ...



 Co noc w Łebie są jakieś atrakcje.
W tym roku, ten oto student, zabawiał publiczność swoimi popisami z ogniem.
Jego popisy zobaczymy jeszcze dalej ...


 Łeba odkąd pamiętam zawsze żyła do późna w nocy.
Uwielbiam ją właśnie za to ...



 Kolekcja rakiet tenisowych na jednym z budynków :)


 Będąc w Łebie możemy wybrać się pieszo do Parku Jurajskiego z olbrzymimi dinozaurami.
Idąc tam spotkałam kilka koników :)
Oto jeden z nich :) Nazwałam go Siwek :)
Jak się zwie w rzeczywistości, nie mam pojęcia :)


 Znajduje się tam również Ogród Ornitologiczny


 Kolejny mieszkaniec, którego spotkałam po drodze :)


 I jeszcze jeden :)
Były też żabki i inne stworzonka, ale za dużo by tego tutaj było więc nie wrzucam :)


 Powstający kościół.
Fajnie będzie zobaczyć go jak już wykończą :)


 I kolejni mieszkańcy Łeby :)





 Pasjonująca kolekcja butelek przy jednej z knajp :)
Ciekawe z ilu dni te butelki :)


 Krzyż nawigacyjny - można znaleźć idąc na plażę od strony portu jachtowego.
Stoi tu od września 2001 roku.
Poświęcony pamięci marynarzy, rybaków, żeglarzy i tym, którzy nie powrócili z morza...


 Kolejny zachód słońca ...






 Polecam rejs statkiem organizowany właśnie na podziwianie zachodu słońca.
Byłam kiedyś na takim rejsie i miło wspominam :)


 Czyżby Szymbark przyjechał do Łeby ?  :)
Taki mniejszy niż w Szymbarku dom go góry dachem postawiony, z małym wyjątkiem :)
Ten jest podróżny :)
Został osadzony na kółkach, aby można go przewozić :)


 Kolejna wieczorna atrakcja Łeby :)
Lubię na nich patrzeć jak jestem na wczasach, ale i tak uważam, że najlepsi Indiańce (jak ja to na nich mówię) są w Ustce :)




 I wspomniany już wcześniej "studencik" :)
Skubaniec, wymiatał :)


Właśnie idziemy na wschód słońca :)
to chyba jedyna pora, gdzie na ulicach Łeby jest w miarę pusto :)


 Ale i tak musiałam czekać, aż nieliczni wczasowicze przejdą, żeby nie mieć nikogo na zdjęciach :)


 Uwielbiam ten widok ...



 A ludzie dalej się kręcą, a samochody dalej jeżdżą ...


 O wschodzie słońca ...


 W Łebie zarówno są piękne wschody, jak i zachody słońca ...


 Czasami ciężko je odróżnić :)
Na zdjęciach nadal wschód :)


 I wspominany już wcześniej hotel Neptun.
Jest to stuletni zamek ( Dom Kuracyjny ), przerobiony na nowoczesny hotel  ...



 Spacerując o świcie nie jesteśmy sami :)



 To nadal wschód słońca :)



 A tutaj kolejni mieszkańcy Łeby :)




I na tym kończę.
Jak byłam w tym roku, robiłam zdjęcia rodzinie :)
Następnym razem jak będę w Łebie to zrobię zdjęcia miasteczka.

5 komentarzy:

  1. piękne foto

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jakosc, jaki aparat? Napisz mi na maila prosze :) erredin1231@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkaniec portu jachtowego piesek Bosman :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)