czwartek, 11 sierpnia 2011

Olsztyński Zachód Słońca

Wyjątkowo zamiast opisu wklejam tylko zdjęcia.
Może te widoki zachęcą Was do odwiedzenia tamtych stron.
Zdjęcia zrobione zostały w Olsztynie. Nie opisuję tego miasta, ponieważ dla mnie jest to normalne miasto...
Poza tym, nie znam go zbyt dobrze, bo moje wizyty tam ograniczają się tylko hotelu, w którym nocuję 
i przy którym zrobiłam te właśnie zdjęcia oraz do ryneczku, gdzie czasami jem kolację.
Nigdzie więcej nie chodzę ponieważ jestem tam zawsze przejazdem, więc nie mam nic ciekawego do napisania.
Ale następnym razem postaram się pozwiedzać i opisać coś więcej, a na razie pozostawiam Was z tymi zdjęciami :)






















21 komentarzy:

  1. zdecydowanie masz talent do robienia zdjęć :)
    ja byłam w Sharmie ,polecam :d
    jeżeli będziesz miała jakieś pytania, śmiało pisz!
    + do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Pytania na pewno będą, jak tylko zdecyduję się na konkretny termin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja ci zazdroszczę tej umiejętności robienia fantastycznych zdjęć i umiejętności dostrzegania piękna, tam gdzie niewielu może je dostrzec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o zdjęcia, to dopiero zaczynam swoją przygodę z fotografią. Cały czas się uczę. Na pierwsze swoje zdjęcia nie mogłam patrzeć :)
    Ale przecież Ty nie masz mi czego zazdrościć np. Twoje fontanny bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalne zdjęcia zachodzącego słońca. Bardzo przyjemnie się ogląda :) Blog zapowiada się interesująco i z przyjemnością dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, wręcz bajkowy Olsztyński zachód.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały blog, będę często tu zaglądać, pozwoliłam sobie dodać do obserwowanych :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się,że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia, zrobiłaś je tak oryginalnie, że wygląda egzotycznie a nie na Olsztyn:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie można nie być /tak w ogóle, kiedyś/ na Mazurach! Kocham Mazury i Twoje zdjęcia.
    Promienie słoneczne n i e s a m o w i t e!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam po prostu szczęście,bo byłam tam tylko 2 noce. Pierwszej nocy był ładny zachód słońca, ale bezchmurne niebo, więc nie było takiego efektu. Ale drugiego wieczoru pojawił się deszcze,potem słońce, do tego doszły chmurki no i efekt sami widzicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nieopisanie boskie kolory !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia, kocham takie zachody słońca

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia, kocham takie zachody słońca

    OdpowiedzUsuń
  15. że tak to ujmę - zarąbiste te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. że tak to ujmę - zarąbiste te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jestem zachwycona tymi zdjęciami, wspaniały zachód!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są po prostu bajkowe, szczególnie to pierwsze, ale wszystkie mnie oczarowały :)
    Tylko muszę dodać małe sprostowanie - Olsztyn to Warmia, a nie Mazury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha no tak :)
      Zawsze w tym hotelu nocuję, jak jestem w trasie na Mazury i z "automatu" mi się tak napisało, nawet nie zwróciłam na to uwagi :) Z resztą, jak widać nikt z komentujących również :) Już poprawiam, bo wstyd :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)