niedziela, 16 października 2011

Łeba - zachód słońca - FOTORELACJA

Odkąd pamiętam w Łebie zawsze były przepiękne zachody słońca.
Uwielbiałam na nie chodzić ...


  Jest mało miejsc, gdzie można było zobaczyć równie pięknie kończący się dzień ...
Zachód, jak to zachód ...
Dla jednych banalny, dla innych niebanalny ...
Dla jednych kiczowaty, dla innych piękny ...
Każdy ma swoje spojrzenie na ten temat.
Mnie on zawsze zachwycał i poprawiał samopoczucie.
Dlatego, aż tyle zdjęć zrobiłam tego samego miejsca.
Mam gdzieś to, że niektóre zdjęcia są prawie identyczne.
Dla mnie w każdym tym zdjęciu jest coś, czym się różni od pozostałego.
Jeśli nie podoba Wam się powtarzalność zdjęć, po prostu nie oglądajcie ...
Jeśli Wam się spodoba, powtarzalność zdjęć nie będzie Wam przeszkadzać ...

Zdjęcia robione dwoma obiektywami, stąd też jedne w jaśniejszym, drugie w ciemniejszym odcieniu.





















5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zachody słońca. W swoich zbiorach mam ich także wiele i jak to wspomniałaś na początku, niektórym mogą się wydawać identyczne, ale takimi nie są. Kiedyś udało mi się zrobić wspaniałe zachód słońca podczas odpływu nad Oceanem Atlantyckim. Cudowne krwisto czerwone słońce odbijające się w mocno ubitym piachu oblanym cieniutkim lustrem wody. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Można oglądnąć gdzieś Twoje zachody ?

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie! ale wybrać najlepsze chyba nie dam rady :)
    tylko patrzeć i się rozpływać

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał , ale widoki!!!! zazdroszczę ich!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)