poniedziałek, 24 października 2011

Prywatny Ogród Ornitologiczny Łeba/Nowęcin - FOTORELACJA

Będąc w tym roku na wczasach w Łebie postanowiłam odwiedzić Ogród Ornitologiczny.
Nie znam się na ptakach ani domowych, ani dzikich, ani innych hodowlanych, dlatego też nie będzie opisu co jest co :) Kto się zna, ten wie, a kto się nie zna, nie dowie się tego ode mnie :)
Oto zdjęcia z mojej wizyty :)













Przyłapana na kąpieli :)




 Schowam się w trawie...
Pewnie nikt mnie nie zauważy :)



 Nie ma to jak synchronizacja :)


 Gimnastyka poranna :)








 Ale się nas rozmnożyło :)
Hmm ... Ciekawe co tam dają ... ? :)



 Ptakiem nie jestem, ale w ogrodzie mieszkam :)


 Niektóre ptaki spokojnie spacerują po ogrodzie ...

 

Spacerek rodzinny ... :)


Taki przerośnięty ptak :)


 Zjem tą deskę ...
Na pewno jest dobra :)
 

 Przy samym wejściu mieszkają też inne zwierzątka.
Można wejść do zagrody za pozwoleniem właściciela.


 I tym oto zdjęciem kończymy pokaz :)


Zwierząt w ogrodzie jest zdecydowanie więcej.
Kto lubi takie klimaty, niech tam zaglądnie :)



5 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Ptaki i inne zwierzaki takie kolorowe i chętne do pozowania.

    Widzę, że kłopoty z blogiem minęły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kłopoty z blogiem rozwiązane :D
    Niestety same nie minęły, zaryzykowałam i skopiowałam szablon z mojego drugiego bloga,a potem wkleiłam do bloga,z którym miałam problem. Bałam się,że wszystko stracę,ale udało się :) Wszystko działa,jak należy :)

    A co do zwierzaków, to robiły wszystko,żeby mi tylko zdjęcie nie wyszło. Czekałam na prawdę sporo czasu,żeby zrobić te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak kłopoty nie zniknęły.
    Nie widzi mi niektórych gadżetów :(
    Dobrze chociaż,że posty widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite bogactwo zwierzaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ι’m not that much οf a online reader to be hоnest
    but уour sіtes really niсe, keep it uρ!
    I'll go ahead and bookmark yοur sitе to come bаck later
    оn. Chееrѕ

    Also visit mу web page; kredyty gotowkowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)