wtorek, 25 października 2011

Szymbark - FOTORELACJA

Poniżej kilka zdjęć ...


Nie tylko dom stojący na dachu można tutaj znaleźć




 Najdłuższa deska ...


 Główna atrakcja. Taka kolejka to normalka. 
Jak byłam tutaj pierwszy raz,to stałam w podobnej i było warto :)
Teraz sobie odpuściłam, może jeszcze kiedyś ...
Wiem, czego tam się spodziewać, więc już tak tam nie ciągnie, ale jeśli ktoś nie był jeszcze w takim domku, to warto postać te kilka godzin :)


Mieszkańcy Szymbarku :)






 Ostatni raz, gdy zwiedzałam ten bunkier, miałam całe buty w błocie :)
Tym razem sobie darowałam, ale może już coś pozmieniali i błoto nie zbiera się w środku :)


 Kolejne widoki ...


 I ciekawe budynki ...


 Kolęda dzieci polskich w Kazachstanie.
Autorstwa mojej babci Walerii Iwankiewicz, o czym zapomnieli wspomnieć wywieszając tam jej tekst !!!
Dowód jej autorstwa można znaleźć wszędzie w internecie, chociażby tutaj "wzruszającą kolędę dzieci polskich w Kazachstanie, napisaną przez sybiraczkę, poetkę Walerię Iwankiewicz - Grynkiewicz " 
Ale widocznie dla osób, które to tam umieściły coś takiego jak prawa autorskie nie mają znaczenia.
A my, jak to ludzie zabiegani na co dzień, nie mamy czasu się tym zająć ...


 Wnętrze wagonów, w których można odnaleźć zdjęcia i teksty jak wyżej ...


 Noclegownia ...



Na zakończenie ciuchcia...


Oprócz tego, co umieszczone na zdjęciach, są tam też inne rzeczy.
Nie robiłam zdjęć, ponieważ nie planowałam pisać bloga, a byłam tam już kiedyś, więc zdjęcia już miałam ...
Następnym razem postaram się lepiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)