sobota, 8 października 2011

Warszawa nocą - FOTORELACJA

Warszawa nocą to zbyt dużo powiedziane...
Właściwie to zdjęcia Warszawskich mostów. Na resztę brakło mi już czasu.
Zdjęcia robione są tylko w drodze Hotel - Stadion Narodowy.

Most Śląsko-Dąbrowski już się ściemnia, ale jeszcze niebo jest jasne ...


Most Śląsko-Dąbrowski, z tyłu most Gdański ...


Most Śląsko-Dąbrowski


Kilka podobnych ujęć mostu Śląsko-Dąbrowskiego.
Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie wstawić :)




Idziemy dalej w stronę kolejnego mostu ...


Zdjęcie zrobione z mostu Śląsko-Dąbrowskiego.


Widok na Stadion Narodowy i most Świętokrzyski ...


I znowu kilka podobnych zdjęć ponieważ nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie wstawić ...






Barka pływająca między mostem Świętokrzyskim a Stadionem Narodowym ...


Nie znam nazwy tego mostu.
Jest to most przy Stadionie Narodowym.


Wspomniany wyżej, Stadion Narodowy ...


Droga powrotna do Hotelu.
Zdjęcie  zrobione z mostu Śląsko-Dąbrowskiego.
Z lewej strony widać niebieski Pałac Kultury ...
Osobiście nie podoba mi się Pałac w tym kolorze, ale za to rzuca się w oczy ...


W oddali most Gdański i alejka prowadząca do niego od mostu Śląsko-Dąbrowskiego.


Kolejne zdjęcie zrobione z mostu Śląsko-Dąbrowskiego.


I jeszcze jedno ...


To już ostatnie zdjęcie zrobione tej nocy z mostu Śląsko-Dąbrowskiego.


Wszystkie zdjęcia zostały zrobione w bardzo bliskiej odległości od siebie.
Nie miałam czasu na chodzenie gdzieś dalej, ale warto wybrać się na nocny spacer z aparatem po Warszawie...
Może następnym razem, będę mogła zrobić zdjęcia też innych okolic ...

10 komentarzy:

  1. Podziwiam.
    Na zdjęciach jest to co mijam powiedzmy codziennie. A tu zatrzymane. Bajeczne.
    Ten most to chyba Poniatowski, między centrum a Pragą, Saską Kępą;
    zostały Ci Siekierkowski, trasa Toruńska -Most Grota no i Łazienkowski, a niedługo będzie Północny.. Śliczna Warszawa nocą, kto by pomyślał..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie te mosty kolorowe! Fajnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy bym nie pomyślał, że można fotografować mosty. Spróbuję wykorzystać ten pomysł - może we Wrocławiu. Zdjęcia piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Marek, jak zrobisz zdjęcia mostów, to podeślij mi link, chętnie oglądnę :) Gdyby jakiś czas temu,ktoś mi powiedział,że będę fotografować mosty, to postukałabym się w głowę, a teraz ... Już mnie nic nie zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu rewelacyjne zdjecia! Mosty pieknie oswietlone i udalo Ci sie ten wieczorny nastroj wspaniale oddac!

    OdpowiedzUsuń
  6. Most, którego nazwy nie znasz, nazywa się "Świętokrzyski". To most tzw. wantowy. Powstał w miejscu (no może parę metrów obok) dawnego mostu wojskowego nazywanego "mostem Syreny" - obok tego mostu, po lewej stronie Wisły stoi pomnik warszawskiej Syrenki.
    W zasadzie mam te widoki "pod nosem", ale nigdy nie wybrałem się tam z aparatem po zmierzchu. Może kiedyś ...
    Zdjęcia fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. No i masz, nie doczytałem - przecież wiesz, że to Świętokrzyski.
    Ten "nieznany" to rzeczywiście most Poniatowskiego !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam,że gdzieś tam jest pomnik Syrenki. Szkoda, bo bym jej poszukała :)
    Przeważnie tak jest, że jak masz coś na co dzień to nie chodzisz w te miejsca z aparatem :) Ja też tak mam :) Dopiero teraz od niedawna, zaczęłam chodzić po Krakowie z aparatem, wcześniej jakoś nigdy aparatu nie zabierałam, no bo po co :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia! Uważam, że zdjęcia robione nocą tak ciekawie oświetlonych obiektów jak mosty zawsze wychodzą genialnie!
    Musisz wybrać się na kładkę Bernadkę w Krakowie! Jestem ciekawa jaki będziesz miała pomysł na fotorelację z tej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybiorę się tam na 100% Tylko niech się cieplej zrobi :) Jakoś zimą nie przepadam za chodzeniem z aparatem, zwłaszcza przy takich mrozach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)