sobota, 5 listopada 2011

Święto Zmarłych - nocne zdjęcia - FOTORELACJA

W tym roku odwiedziłam dwa cmentarze w porze wieczornej.
Poniżej kilka zdjęć z Cmentarza w Wieliczce ...





 Oraz Cmentarza Podgórskiego ...



 Zdjęcie zupełnie nieudane, ale wkleiłam ponieważ ma duże znaczenie.
To właśnie w tym miejscu, co roku, odwiedzający cmentarz zapalają znicze ...



 To tylko część zniczy z pod krzyża z górnego zdjęcia ...



 Nie mam wiele zdjęć, ponieważ nie oddają one piękna cmentarzy w noc Święta Zmarłych.
Tych, co do tej pory odwiedzali groby w ciągu dnia lub zapomnieli już, jak ładnie wygląda cmentarz nocą zapraszam za rok. Odwiedźcie swoich krewnych w tym dniu w nocy, gwarantuję, że nie będziecie żałować ...

3 komentarze:

  1. Tak, cmentarze, szczególnie te mniejsze sa wieczorem w Dniu Zmarłych pustawe. Przypuszczam, że te wizyty wyparła TV i komputer....
    A to taki smutny, ale piękny wieczór, zupełnie inny niż dzień.
    Zdjęcia mają bardzo fajny klimat. szczególnie podobają mi się cienie rzucane przez drzewa i groby na ostatnim zdjęciu....

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam też wieczorem, pamiętam takie obrazy, było ciepło /wyjątkowo w tym roku/ morze zniczy a odwiedzających malutko, pusto...a to jakby najlepszy moment na celebrowanie takich świąt.
    Potwierdzam j/w klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasze cmentarze sa puste w tym dniu?Kto Kochani wiec rozpalil te swiatla ,w ktorym tona noca Nasze polskie cmentarze ! Nie narzekajmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)