czwartek, 8 grudnia 2011

Park Decjusza - część I - jesień - FOTORELACJA

Ponieważ zdjęć z Parku Decjusza jest dosyć sporo, podzieliłam je na dwie części.
Część I przedstawia złocistą jesień, jaka w tym roku była w tym parku.
Część II przedstawia pomniki i rzeźby jakie w parku można zobaczyć.

Część I

Tak żywych kolorów w tym roku poza tym parkiem nie widziałam :)








 Jakiś pan testował swoją zabawkę w parku.
Zdjęcie zrobione za Jego zgodą, za co bardzo Mu dziękuję :)


 Podobało mi się, jak ta maszynka wprawiała w ruch liście :)



 Park zachwycił mnie kolorami. 
Niektóre drzewa były już zupełnie żółte, a inne ciągle były zielone :)



 Pomnik ten znajdziemy w centralnej części parku.









 Zdjęcie zrobione przez płot pod słońce :)








Mogłabym wstawić tutaj dużo tego typu zdjęć, ale wydaje mi się, że te zdjęcia w zupełności wystarczą, aby pokazać jak piękną jesień można było zobaczyć w tym roku w Parku Decjusza.

2 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia zrobiłaś :-) Aż miło popatrzeć na tyle koloru w tak pochmurne i szare dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, przepiękne zdjęcia robisz, będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam :-))elvira

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)