środa, 4 stycznia 2012

Zakopane - Gubałówka - FOTORELACJA


Gubałówka czyli szaro, mglisto i ponuro ...

Gubałówka to jedno z miejsc, które zawsze odwiedzam będąc w Zakopanem.
Tym razem również się tam wybrałam, z nadzieją na piękne widoki, jednak mgła popsuła wszystko.


 Widok na tory kolejki na Gubałówkę :)


 Tutaj można wypożyczyć narty, wynająć instruktora i zacząć naukę jazdy.


Spacerkiem po Gubałówce


Zamiast pięknych widoków gór podziwiałam piękne widoki błota na drodze :)


 W tym miejscu można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z owieczką :)


 A tutaj owieczka w przybliżeniu :) Oswojona jak piesek. Jak jej właściciel gdzieś odchodził, to oglądała się za nim jakby nie chciała zostać sama. Gdyby nie to, że była przywiązana na smyczy to poszłaby za nim :) Tak ślicznej owieczki jeszcze nie widziałam :)


Raz w tygodniu można wybrać się na Mszę do tej małej kapliczki na Gubałówce


 W przybliżeniu ...


 Idziemy dalej ...


 Wyciąg narciarski. Bez nart też można z niego skorzystać :)


 Podstawowe wyposażenie stoku narciarskiego :)
Zima już sama nie daje rady, potrzebuje wsparcia :)


 Pamiątce Jana Pawła II




 Nadzieja na to, że mgła minie zniknęła więc postanowiliśmy wrócić do domu ...


 Mgła, mgła i jeszcze raz mgła ...


 Nie tylko narty są atrakcją zimową na Gubałówce ...
Wszędzie nadal mgła :(





 Zamiast kuligu ... :)


 Spędziłam kilka godzin na górze, nie było sensu siedzieć dłużej ... Mgła nie zamierzała przejść ...
Wiec kolejką zjechałam na dół i ruszyłam w stronę Krupówek ...


Może następnym razem jak będę pogoda dopisze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)