wtorek, 3 kwietnia 2012

"Light it up blue" czyli:Kładka Bernatka świeci się na niebiesko - FOTORELACJA

Ogólnie nie jestem zadowolona ze zdjęć.
Kładka zaświeciła się ok. 45 minut później niż planowano.
Przemarzłam i marzyłam tylko o tym, żeby znaleźć się już w domku ...

Najpierw zdjęcia te najbardziej niebieskie :)
W końcu świecił na niebiesko :)


 
A tutaj już z innej perspektywy i bardziej kolorowo :)


Takie tam moje różne próby kadrowania ...




Kłódki zakochanych podświetlone kolorowym światłem ...


 I wreszcie widok z boku ...



Tutaj już z drugiej strony ...


 I ostatnie zdjęcie z oddali ...
Wracam do domu ...


9 komentarzy:

  1. Z boku wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pomysłu na zdjęcia, więc eksperymentowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pusto na zdjęciach żadnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pusto na zdjęciach, w ogóle nie ma ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie byli :) Musiałam długo czekać, żeby nie było ich na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy na Zakrzówku jeszcze się jakieś kłódeczki ostały ?
    Tam "kochankowie" też się spinali...
    Pozdrawiam - fajnie tu masz Monia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super zdjęcia :-)
    Pozdrawiam
    PS też mieszkam w Krakowie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)