środa, 16 maja 2012

Amfiteatr w Szklarskiej Porębie - FOTORELACJA

Wiedzieliście, że w Szklarskiej Porębie jest Amfiteatr ? Nie ?
Ja też tego nie wiedziałam, ale okazało się, że jest :)
Znalazłam go na mapie i koniecznie musiałam zobaczyć :)
A oto on :)


Zdziwieni ?
Ja też byłam zdziwiona :)
Kilka głazów, woda, jakieś tam ławeczki drewniane i żyjątka wodne czyli kaczki i żabki :)



 Mimo wszystko miejsce to zwie się "Amfiteatr" i tak też jest oznaczone na mapie :)


 Dotrzeć tam możemy idąc ulicą Turystyczną. Droga wiedzie pod górkę i momentami może być męcząca dla co poniektórych osób, ale watro się tam udać :)


Widok jest przepiękny i można posiedzieć sobie nad wodą i odpocząć :)


 Skały Amfiteatru są miejscem wspinaczek turystów, którzy chcą sobie zrobić zdjęcie jak najwyżej.


chociaż wyglądają niegroźnie, momentami patrzyłam z przerażeniem, jak wspinali się na samą górę.


 O tym miejscu nie ma co dużo pisać ...


 Ma ładne widoczki i jest to zdecydowanie bardzo fajne miejsce do odprężenia się, zrelaksowania, posiedzenia sobie ...
Ale nic więcej.
Po prostu kolejne urokliwe miejsce, które warto zobaczyć, ale nie ma za bardzo co tam robić poza siedzeniem :)
Mimo wszystko polecam :)
W końcu, nie codziennie możemy oglądnąć w Polsce Amfiteatr :)


8 komentarzy:

  1. ale ładne zdjęcia :-)
    Myślę, że warto tam się wybrać ze względu na krajobrazy przy okazji innej wycieczki :) A skałki... jak się tam już jest to warto na nie wejść :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te skałki na zdjęciach wyglądają bezpieczniej niż w rzeczywistości :)

      Usuń
  2. I znów podziękowania za kolejną wycieczkę!
    Mimo, że mnie nie zabrałaś to byłem tam dzięki Tobie.
    Ja też nie wiedziałem o tym amfiteatrze, no ale ja
    to w ogóle mało wiem...
    ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tam jest wiele ciekawych miejsc, tylko czasu było za mało :(

      Usuń
  3. Cześć!
    Piękne miejsce znalazłaś. Mnie, bardzo się ono podoba:) W Szklarskiej Porębie kiedyś byłam, ale to "kiedyś" było w zamierzchłych czasach;)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzieciństwie i w młodości często jeździłam do Szklarskiej Poręby, ale nigdy nie dostrzegłam tego dziwnego amfiteatru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o nim też nigdy nie słyszałam. Znalazłam to miejsce przez przypadek na mapie. Miał ikonkę amfiteatru i tak też był opisany, dlatego mnie to zaciekawiło :)

      Usuń
  5. Fajny ten amfiteart. cudowne widoki:)a na skały bym sie oczyiście wspieła:) już sobie wyobrażam jak w takim miejscu czytam książke:) a dużo ludzi było?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)