piątek, 11 maja 2012

Amfiteatr w Szklarskiej Porębie


Wertując zakupioną wcześniej mapę, znalazłam Amfiteatr !!!
Pierwsza myśl, skąd w Szklarskiej Porębie wziął się Amfiteatr ?
Druga myśl, muszę to zobaczyć !!!
Nie myśląc dużo ruszyłam w drogę.
Szło się fajnie, tylko nagle zobaczyłam wielką górę, pod którą muszę wyjść ...
Ooooo nie... Odezwało się moje lenistwo :)
Pomyślałam sobie, dlaczego ktoś nie zrobił tutaj tunelu :)
Potem zerknęłam na mapę czy przypadkiem nie znajdę innej drogi :)
Wiedząc już, że muszę iść tą właśnie drogą, odrzuciłam moje lenistwo i ciekawość Amfiteatru zwyciężyła :) Ruszyłam pod górę i dzielnie maszerowałam ulicą Turystyczną :)
Amfiteatr miał być na końcu tej ulicy, jednak gdy tam dotarłam, niczego takiego nie zauważyłam :/
Zamiast tego, był malutkich stawik, kilka ławeczek i oczywiście skały ułożone z wielkich głazów, których w Szklarskiej Porębie jest pełno. Przyjrzałam się widoczkom bliżej, i co dziwne zauważyłam, że to właśnie jest ten Amfiteatr !!!
Wspomniane głazy, były w miejscu sceny, przed nimi znajdowało się to wielkie oczko wodne czytać stawik czy coś tego rodzaju :), a przed nimi z kolei znajdowały się ławeczki ułożone, jak w Amfiteatrze.
Podeszłam bliżej do głazów i znalazłam na nich napis " Amfiteatr " :)
No tak ... Jestem na miejscu :)
Muszę przyznać, jest to bardzo urocze i pomysłowo nazwane miejsce :)
A oznaczenie na mapie, na pewno nie jedną osobę przyciągnie tam tak, jak mnie :)

9 komentarzy:

  1. rzeczywiście fajna niespodzianka!:)
    dzięki za odwiedziny na blogu:)

    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe miejsce, szkoda że nie dałaś zdjecia z ogólnym widokiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój obiektyw nie uchwycił całego amfiteatru :( A części, gdzie były ławeczki nie umieściłam ponieważ siedzieli tam ludzie. Staram się nie umieszczać zdjęć, na których jest dużo osób. Jakby nie było, nasze prawo tego zabrania.

      Usuń
  3. A czy toczy się tam jeszcze jakieś życie czy tylko miejsce zostało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co ja zauważyłam, to ludzie chodzą tam sobie posiedzieć i zrelaksować się, ale nie byłam tam długo, bo zaczęło grzmieć i musiałam szybko zmykać.

      Usuń
  4. Tak pytam bo lata temu byłem tam na świetnym koncercie poezji śpiewanej - amatorskim zresztą i bez zgody stosownych władz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncert w takim miejscu to musiała być świetna sprawa :) A takie bez zgody władz są najlepsze :)

      Usuń
  5. Cześć! Umieściłam komentarz nie tam gdzie powinnam. Mam nadzieję, że go znajdziesz;)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc. Znalazlam go bez problemu : ) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)