wtorek, 5 czerwca 2012

Majówka w Szklarskiej Porębie - FOTORELACJA


O Szklarskiej Porębie napisałam już chyba wszystko co chciałam napisać w innym wpisie.
Teraz zamieszczam więc zdjęcia z majówki.
Większość zdjęć już widzieliście, gdy czytaliście moje wpisy ze Szklarskiej Poręby, ale są tu też tutaj zdjęcia, które jeszcze nie były zamieszczone.

Zaczynamy :)

Ok. 50 km od Szklarskiej Poręby zrobiliśmy sobie pierwszy postój.
Przywitały nas tam "włochate krowy" :)
W karczmie zjedliśmy śniadanio/obiadek i ruszyliśmy dalej w drogę :)
Czyż nie są śliczne ? :)


W pierwszej kolejności postanowiliśmy zobaczyć Wodospad Szklarki.
Na zdjęciu to nie on, spokojnie :)
Wodospad Szklarki będzie dalej :)


Droga nad Wodospad była ciekawa i cały czas towarzyszyły nam ładne widoczki ...
Nad Wodospad poszliśmy drugim szlakiem. Jest też droga dla inwalidów, prosta i bezproblemowa.
My wybraliśmy tą trudniejszą.



Szliśmy praktycznie cały czas przez las, a towarzyszyła nam rzeka :)




Wodospad Szklarki



To właśnie tutaj zaparkowaliśmy samochód, zanim ruszyliśmy nad Wodospad.
Przed nami budynek, w którym znajduje się Muzeum.


Widok na Szklarską Porębę z okna mojego pokoju ...


Widok na ośnieżone góry :)


Uważajcie, co zamawiacie w tej knajpie.
Zamówiłam naleśniki z serem, dostałam naleśniki z dżemem.
Potem znowu coś tam pomieszali z zamówieniem, ale jedno trzeba im przyznać, zapiekanki mają bardzo dobre - polecam, ale tylko zapiekanki :)


Przed nami cały czas widok z mojego pokoju.


A tutaj już na spacerku ...


Wodospad Kamieńczyka




Nadal okolice Kamieńczyka ...



Takim konikiem można dotrzeć nad Wodospad.
Nie polecam, oszczędźcie konika i wybierzcie spacer :)



Droga powrotna ...


Stare budynki w Szklarskiej Porębie nadają jej uroku  ...


Kamienny Krąg ...
Kolejna atrakcja Szklarskiej Poręby ...
Oczywiście zamknięta (moje szczęście)   :)


Ale coś tam dało się zobaczyć :)



Park w Szklarskiej Porębie.
Można tu zagrać w kółko i krzyżyk ...


W szachy ...


I miło spędzić czas ...


Mapa okolicy ...


Woda w rzecze wszędzie miała rudawy kolor ...



Centrum ...


Mapa okolicy ...


Amfiteatr :)


I tamtejsze żyjątka :)




Ładny  żółty domek znaleziony gdzieś podczas spaceru ...


W Szklarskiej Porębie jest  dużo starych, zaniedbanych, jakby opuszczonych domów wczasowych.
Gdyby je odnowić, stanowiłyby świetną bazę noclegową.
A tak niestety niszczeją :(



Znowu Centrum ...



Kilka nocnych zdjęć :)
Nie mogłam się oprzeć, żeby nie ruszyć w drogę o tej porze :)








Rudawa rzeka nocą :)






Park przy moim domu wczasowym ...


W tle ośrodek wczasowy, w którym mieszkałam :)
Ten balkonik po lewej stronie na samej górze to mój pokoik :)



Dzień wyjazdu. Znosimy bagaże do samochodu ...


Ostatni postój w Szklarskiej Porębie na parkingu w pobliżu Wodospadu Szklarki.
Widzieliście to miejsce już wcześniej. Tam, gdzie było Muzeum. To właśnie z prawej strony tego Muzeum możemy znaleźć zabudowy z kamienia :)




W drodze do domu zatrzymujemy się z knajpie z widokiem na zameczek ...



I na tym kończę ... :)



7 komentarzy:

  1. Nocą wygląda wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie drogi w lesie najlepsze!!:) takie tajemnicze:0

    OdpowiedzUsuń
  3. aleś mi narobiła smaku...
    romantycznych nocnych spacerów się zachciało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja taki nocny ludek jestem :)
      Szkoda spać, gdy tak ładnie światełka świecą :)

      Usuń
    2. Nocą w ogóle nawet banalne miejsce umie nabrać niesamowitego uroku.

      Usuń
  4. Super zdjęcia. A rzeka nocą jak dla mnie rewelacyjna.! :))
    Będę tu zaglądać. Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)