środa, 8 sierpnia 2012

Egipt - Kair - FOTORELACJA

Kair to niesamowite miasto, zupełnie inny świat. Pełen sprzeczności i kontrastów.
Z jednej strony piękne budynki, z drugiej strony rozpadające się wręcz rudery ...
Ale w tym wszystkim jest jakieś piękno ... :)

Jadąc do Kairu podziwiałam wschód słońca ...


 W tym miejscu mieliśmy postój. 
Można było skorzystać bezpłatnie z toalety, zakupić coś do picia, jedzenia lub po prostu rozprostować nogi ...





 Jedziemy dalej ...


 W Kairze każdy jeździ jak chce.
Widziałam osoby jeżdżące pod prąd, widziałam ludzi wbiegających na ulicę i inne takie.
Wszystko jest dozwolone i nikt się niczym nie przejmuje :)
Ciekawe, jak się tam zdaje na prawo jazdy :)




 To czarno białe autko to taxi :)


 Zdjęcia robione przez szybkę, więc jakość jest jaka jest :)




 Muzeum Kairskie ...
I mieszkające tam kotki :)



 Zdjęcia można robić tylko przed muzeum. 
Wewnątrz jest zakaz fotografowania.



 Spalony podczas rewolucji budynek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.





 I kolejny kotek :)



 Rejs po Nilu ...














 Ktoś chce świeżą rybkę z Nilu ?
Bardzo odżywcza :)








 Jedziemy pod piramidy ...
Zdjęcia robione przez szybę ...








 Po drodze wstąpiliśmy jeszcze do hurtowni papirusa.
W skrócie pokazano nam, jak się go robi i można było potem zakupić już gotowe papirusy ...




 I znowu jedziemy w stronę piramid ...
Zdjęcia znowu robione przez szybę



 Jest !!! Dotarliśmy !!! :)
Upał straszny ... 
Ale za to jakie widoki ... :)



 Tak wygląda piramida z bliska :)
Fajnie by się po tym wspinało :)


 Teraz jedziemy zobaczyć Sfinksa :)
Zdjęcia znowu robione przez szybę






 Wzdłuż drogi do Sfinksa same stoiska z pamiątkami :)








 Pieniążki wrzucane na szczęście :)


 Wracamy do hotelu ...
Po  drodze wstąpiliśmy jeszcze do perfumerii, ale nie mam zdjęć.
Mam za to zdjęcia zrobione w drodze powrotnej.
Oczywiście wszystkie zdjęcia poniżej, zostały zrobione przez szybę ...


 Ulice Kairu ...








 Kolejna na stacji benzynowej.
Niestety podczas naszego pobytu w Egipcie, bardzo dało się odczuć brak paliwa ...


 Przy głównej drodze jest wysypisko śmieci ?
Tak to wygląda ...



 Powoli widać poświatę zachodzącego słońca.
Zdjęcia będą coraz bardziej się czerwienić ...











 Podoba mi się to, jak jeżdżą :)



 Carrefour :)


 Niestety zdjęcia coraz mniej wyraźne, ponieważ się ściemniało ...




To tyle ...
Potem było już zbyt ciemno, aby robić zdjęcia ...

Wycieczkę do Kairu polecam każdemu :)

Szczegółowy opis - Kliknij tutaj :)

4 komentarze:

  1. Monia patrząc na Twoje zdjęcia i opis MOMENTAMI przypomina mi to Ukrainę. Czyli nasz pobyt na Krymie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jestem pod wrazeniem! Piekne fotki!:)
    Nigdy nie bylam w Egipcie i nie wybieram sie w najbliszym czasie, ale Twoje zdjecia przyblizyly mi troche ten kraj pelen kontrastow:)
    Dziekuje Ci za odwiedziny i pozdrawiam goraco!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. To rzeczywiście kraj pełen kontrastów, bardzo dobrze to nazwałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!! Przypomniałaś mi moją wycieczkę sprzed kilku lat, dzięki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)