poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Egipt - Ras Mohammed - FOTORELACJA

Rejs Ras Mohammed wspominam bardzo miło :)
Trochę ze względu na towarzystwo, z którym byłam. 
Trochę ze względu na moje pierwsze nurkowanie :)


 Na rejsie tym można zarówno "snurkować", jak i nurkować.
Także można spokojnie jechać całą  rodzinką nawet wtedy, gdy nie każdego interesuje nurkowanie.


 W mojej grupie chyba więcej osób nurkowało. 
Ale nie jestem pewna :)


 Zdjęć niestety plenerowych nie robiłam za dużo, ponieważ byłam zajęta czymś innym :)


 Także widoczki są, jakie są :)


 Na stateczku są wiaderka, w których można było opłukać maski.


 Nie mogłam się powstrzymać przed wstawieniem tego zdjęcia :)


 Jak już wspomniałam, ja wybrałam nurkowanie.
Dostałam "kubraczek" i już za chwilę przygotowywałam się do nurkowania :)
Pozostali w tym czasie mogli pozostać na statku lub "snurkować"


 Zdjęcia są strasznie okrojone, ponieważ nie chciałam zamieszczać osób, które ze mną były :)


 Widoczki ... :)


 Osoby "snurkujące" :)


 Takimi stateczkami pływaliśmy :)
Na statku zapewniony obiad i napoje.


 I znowu widoczki :)









 Droga powrotna.
Widok na mój hotel i plażę :)


 Z oddali ...


 I znowu z bliska ... :)



 I na koniec flaga z naszego statku :)


Rejs był bardzo udany :)
Polecam każdemu :)

2 komentarze:

  1. Egipt i nurkowanie - moje marzenia do zrealizowania w najbliższym czasie! :-)
    Piękne Zdjęcia.
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zatęskniłam za Egiptem, ale tym mniej komercyjnym...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)