wtorek, 4 września 2012

Old Market - FOTORELACJA

Tutaj nie ma za dużo co pisać.
Zdjęcia robione z ręki spacerując nocą po Old Markecie.
Starałam się robić zdjęcia bez ludzików, ale tam jest tyle ludzików, że było to bardzo trudne ...
































 Świeże mięsko. Ktoś chętny ? :)


 Meczet. Ciekawe jak szybko go zakończą.


 Okolica przed meczetem

Dzięki Natalii z Clear Egypt udało nam się dotrzeć w miejsca, w które normalni turyści pewnie nie zaglądają po to, żeby robić zdjęcia :)

Świeże rybki :)




 Idziemy dalej uliczkami mijając różne sklepiki ...




 Tym razem Natalia zaprowadziła nas do piekarni :)







I znowu idziemy dalej uliczkami ...



 Dotarliśmy do kolejnej piekarni :)



 I idziemy dalej ... :)











 Te zdjęcia zrobiłam zupełnie na oślep mając aparat zawieszony na ramieniu.. 
Nie wiedziałam, jak klikam, ale dało się coś wyciągnąć :)





 A tutaj już idziemy odprowadzić znajomych na busa i powoli ruszamy w stronę naszego hotelu.






 Tutaj wyciągnęłam statyw i odtąd zdjęcia są już robione ze statywu :)











 Oddalamy się coraz bardziej. Czeka nas 4 kilometrowy spacer w środku nocy.




 W drodze do hotelu ...








 Ten meczet będzie się kiedyś pięknie prezentował z każdej strony ...


 Po drodze mijamy znak ...


 I idziemy taką oto drogą. Co jakiś czas przejeżdżają samochody trąbiąc ...


I to już ostatnie zdjęcie z tej drogi.
Chowam statyw i powoli zmierzamy w stronę Aloha Shores ...


21 komentarzy:

  1. Też mi się marzy taka podróż :)

    Zdjęcia boskie.

    Ale mają tam syf na ulicach, latające śmieci tylko psują doznania estetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby nie było, to jednak inna kultur. A śmieci często sami turyści rzucają gdzie popadnie. Kraj ma swój urok. Ja tam na pewno wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Shibuya dzięki za te zdjęcia !
    Normalnie jakbym był tam na żywo !
    Pokazałaś wszystko to co sam na swojej trasie z hotelu
    na Old Market podziwiam. W tym roku przy rondzie już było
    zdecydowanie mniej wyrobów garncarskich. Ceramika na ścianie
    AIDY robi wrażenie, zwierzątka postawili tam w 2010 roku.
    Klimat Old Marketu oddałaś cudownie !
    Żyjące knajpki, piekarnie, rzeźnie czy sklepiki rybne są niezwykłe.
    Dziękuję raz jeszcze za darmową wycieczkę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobało :)

      Usuń
  4. Aaaaaaa przypomniały Mi się te dzbany, tak Mi się podobały.
    Dzięki za fotoreportaż , wspomnienia wróciły na moment:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dzbany robią wrażenie :) Każdy zwraca na nie uwagę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia :) I ludzi niemal nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się jak mogłam, żeby nie było ludzi :)
      Tylko czas mnie trochę ograniczał, bo nie byłam sama :)

      Usuń
  6. Ależ tam kolorowo!
    A gra świateł rewelacyjna :)

    Pozdrawiam
    http://foto-brulion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo tam kolorków i światełek :)

      Usuń
  7. Świetna, ciekawa fotorelacja! Aż czuć tę atmosferę gwarnego bazaru...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Atmosfera w takich miejscach jest wyjątkowa. Jednym to przeszkadza, innym nie. Chociaż osobiście nie lubię zaczepek, to jakoś mi to już nie przeszkadza :) Człowiek chyba się przyzwyczaja :)

      Usuń
  8. Super zdjęcia, przypomniał mi się mój pobyt tam:-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pobyt był udany, ale sądząc po uśmieszku to chyba tak. Idę poszukać u Ciebie, może coś opisałaś :)

      Usuń
  9. Fantastyczne zdjęcia :) A ten meczet... wow :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, jak teraz wygląda ten meczet :)

      Usuń
  10. Zdjęcia oddają klimat miejsca.

    Zapraszam: www.tandmpodrozniczo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze tylko dwa dni i tam będę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pozytywnie Ci tego zazdroszczę :) JA muszę czekać do kolejnych wakacji :(

      Usuń
  12. Fotorelacja rewelacyjna.. czułam się tak jak bym tam była, wróciły wspomnienia i tęsknota.. Chyba spacerowaliśmy w tym samym kierunku ;))) Dziękuje za miły powrót do przeszłości :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też odswieżyłam wspomnienia :) Teskno mi :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)