sobota, 22 lutego 2014

Nominacja Liebster Blog Award


Nie cierpię łańcuszków, ale wyjątkowo w tym postanowiłam wziąć udział :)
Dziękuję za nominację, którą otrzymałam od Magdaleny
z bloga http://kreatywna-kraina.blogspot.com/ .
Dla tych, co nie wiedzą o co chodzi :)

„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za  "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedzi:

1. Dlaczego właśnie taki blog, taka tematyka?
Blog zaczęłam prowadzić dla siebie, żeby po jakimś czasie usiąść, przeczytać swoje wspomnienia i zweryfikować to co pamiętam z tym, co przeżywałam :)
2. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Bez komórki :)
3. Książka, do której chętnie wracasz?
Mrok - Phillip Finch
4. Trzy rzeczy o których marzysz?
Hmm ... Jeśli chodzi o rzeczy, to raczej nie ma rzeczy, o których marzę.
Nie przywiązuję dużej uwagi do rzeczy, chociaż lubię posiadać to i owo :)
5. Twoje hobby to...?
Podróże, nurkowanie, fotografia
6. Ulubiona potrawa z dzieciństwa?
Zupa pomidorowa :)
7. Inspiracji najczęściej szukam w...?
Internecie :) Wiem, trochę przyziemne :)
8. Twój sposób na relaks?
Nurkowanie i podróżowanie :)
9. Masz wolny dzień..co robisz?
Nurkuję, spaceruję robiąc zdjęcia, jadę na wycieczkę, leniuchuje w łóżku :)
10. Co Cię rozbawia do łez?
Nie znam odpowiedzi na to pytanie :)
11. Twój największy sukces?
Tego publicznie napisać nie mogę :)

Ja nominuję:
Kolejność nominacji nie ma żadnego znaczenia :)


***KRETA - Marzenia w Kolorze Blue***

 Pytania ode mnie:

1.Dlaczego prowadzisz bloga ?
2.Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa ?
3.Twoje życiowe motto lub ulubiony cytat?
4.Twoje miejsce na ziemi  ?
5.Wolisz morze czy góry ?
6.Twoje miejsce na wymarzone wakacje ?
7.Ulubiony film ?
8.Ulubiona książka ?
9.Gdybyś mogła/mógł cofnąć czas, zrobiłabyś/zrobiłbyś to ?
10.Co Cię drażni w ludziach?
11.Twoje hobby to...?

15 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ NOMINACJI LIEBSTER BLOG AWARD!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego :)

      Usuń
  2. Cały czas jest. Gratuluję !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sympatycznego wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za nominację. Wkrótce podejmę wyzwanie i również nominuję inne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję jednocześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym moim poezjobycie zupełnie nie dostrzegłam, że masz inny blog niż tameten, no wiesz, co za ciemna masa na mnie spłynęła, ale spokojnie wszystko nadrobię, przejrzę, przeczytam :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia. Bardzo ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż. Odpowiedziałem na nominację... zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep
    it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back in the
    future. Many thanks

    my web blog :: xbox live gratuit

    OdpowiedzUsuń
  10. Keep on writing, great job!

    Feel free to visit my blog mit umfragen geld verdienen

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)