sobota, 8 lutego 2014

Filmiki z Tunezji

Zamieszczam prezentację zdjęciową połączoną w formę filmiku.
Gdy byłam w Tunezji, nie przypuszczałam, że będę prowadziła bloga.
Zamieszczam więc prezentację złożoną ze zdjęć, które udało mi się "wyłowić" ze zdjęć prywatnych. 

Dwudniowa wycieczka na Saharę - szczerze polecam :)


Tak się naprawia pojazdy w Tunezji :)


Przejażdżka jeep'ami podczas wycieczki na Saharę


Druga prezentacja zrobiona w tej samej formie z tego samego powodu pokazuje pozostałą część Tunezji, jaką widziałam, głównie Port El Kantaoui, które mnie urzekło. 


Na koniec miejsce, w które lubiłam chodzić wieczorami :) 

4 komentarze:

  1. Do Tunezji mnie jeszcze nie "zaniosło", a z tego co widzę warto tam pojechać. Uwielbiam fontanny oświetlone i grające. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Tunezję i co roku planuję tam powrót, ale jakoś ostatecznie ląduję w Egipcie :)
      Wszystko przez te nurkowania :) Tunezja jest pięknym krajem. Mnie urzekła całkowicie i mam całą listę rzeczy, które chcę tam jeszcze zobaczyć :) Na pewno tam wrócę :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Bardzo lubię kraje z regionu MENA. Ja zapraszam do siebie na Słoneczną Pragę :) : http://tandmpodrozniczo.blogspot.com/2014/02/soneczna-praga.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)