poniedziałek, 27 października 2014

Salem Express

Kiedyś pisałam o nurkowaniu na wraku Salem Express. 
Można o nim poczytać i pooglądać zdjęcia po linkiem Salem Express - kliknij tutaj.  
Po kilku miesiącach, udało mi się wreszcie posklejać pamiątkowy filmik z tego nurkowania. Nie jest dobrej jakości. Jest długi i może być dla kogoś nudny, jednak to jest pamiątka dla mnie i dlatego zostawiam tak, jak ja pamiętam to miejsce i to nurkowanie. 
Filmik powstał z nagrań udostępnionych mi przez uczestników. Jest wiele miejsc, gdzie nic nie widać lub widać tylko światło latarki. Jest wiele miejsc, gdzie kamerka drży i skacze. Jest wiele miejsc, które powinnam wyciąć, ale zostawiłam ponieważ oglądając to, doskonale wiem co tam się działo i co tam się znajduje.


6 komentarzy:

  1. O nurkowaniu nie mam pojęcia, choć zazdroszczę tym, którzy odkrywają ten tajemniczy świat.

    Mój jedyny kontakt ze światem podwodnym to przygotowanie do druku książki Jeremiusza Dutkiewicza "Tajemnice morskich głębin" - dawne dzieje, ale wspominam sympatycznie :-)
    http://www.gigant.pl/html/470/prd/gtbvdfwlyygadvlhapta/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej książki jeszcze nie czytałam, ale już wpisuję ją na listę :) Zimą bardzo dużo czytam. Właściwie, już zaczęłam sezon książkowy, tylko na razie czytam w tramwaju :) Jak przyjdzie zima to pogodzę się z ciepłym łóżeczkiem i książką:)

      Usuń
  2. I natrafiłem na tą stronkę :-) zaprzątała mi głowę ta nazwa blogera i proszę jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam do mojego świata :)

      Usuń
  3. Na salem co najmniej kilka razy trzeba, byłem raz mam wielki niedosyt a filmik fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie. Mam nadzieję, że uda mi się tam wrócić w tym roku.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)