poniedziałek, 3 listopada 2014

Nocne zdjęcia hotelu Malikia

Hotel zdecydowanie lepiej prezentuje się na zdjęciach niż w rzeczywistości. 
A nocą? Nocą jest tam pięknie :)
O hotelu możecie poczytać pod linkiem Malikia Hotel
A teraz zapraszam do oglądnięcia kilku nocnych zdjęć z hotelu :)

Daleko ledwo widoczne baseny z mostkami


Widok z galeryjki. Wychodząc z pokoju właśnie to widziałam :)
Po prawej pokoje z numeracją 5XXX


Galeryjka, z której robione były te zdjęcia mają pokoje z numerami 2XXX


Moim zdaniem bardzo dobra lokalizacja i ładny widok z balkonu na morze.


Widok na środkową część, gdzie znajdują się baseny





Po prawej stronie zdjęcia widać część hotelu, w której znajdziemy sklepiki.
Wcześniej widać miejsce, gdzie można zapalić "sziszę" :)


Kopuła. Najbardziej widoczna część hotelu. Jadąc nocą ulicą, bardzo ładnie wygląda.
To ona kiedyś zwróciła moją uwagę na ten hotel.
W środku niej znajdziemy recepcję, lobby bar oraz wejście do restauracji.


Do restauracji można też wejść tymi schodkami i skręcić w prawo na pierwszym piętrze.


Widok od strony kopuły. Tam daleko, daleko jest morze :)


Wydaje się, że jest daleko. Zwłaszcza na początku. Potem człowiek się przyzwyczaja :)







Po lewej stronie widoczna część budynków z numeracją 2XXX



Z lewej strony numeracja 2XXX.
Po prawej stronie widać numerację 5XXX.


15 komentarzy:

  1. Miło Cię spotkać nawet po ciemku !
    Spacerek jak to z Tobą zawsze uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam spacerki nocą, gdy lampki tak ślicznie oświetlają wszystko :)

      Usuń
  2. W nocy hotel wygląda jak z bajki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. W nocy ten hotel prezentuje się pięknie :)

      Usuń
  3. Niezły. Nigdy nie byłam w takim ogromnym hotelu, zawsze wybieram małe pensjonaty, są znacznie tańsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybieram hotel przeważnie ze względu na konkretne miejsce, w którym chcę być. Lubię dużo hotele. Wtedy czuję, że jestem na wakacjach :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciesze się, że się podobają :)

      Usuń
  5. Rewelacyjnie oświetlony, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał ten hotel. Zawsze chciałam do niego trafić, jak mieszkając w innych hotelach przejeżdżałam w nocy koło niego :)

      Usuń
  6. Wygląda pięknie... Świetnie zareklamowałaś ten hotel. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzień już tak ładnie nie wygląda :)

      Usuń
  7. Piękne, nocne zdjęcia:) Tam mnie jeszcze nie było. Pawilony bez końca.Hotel jest ogromny.
    Może kiedyś i tam pojadę?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto. Nawet nie do samego tego hotelu. Po prostu do tego kraju. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)