czwartek, 13 listopada 2014

Podwodny Zakrzówek

Kiedyś pokazywałam Wam już zdjęcia z Zakrzówka. 
Kto chce może je znaleźć klikając na ten link
Dzisiaj kolejna dawka zdjęć.

Na początek widok spod tafli wody w górę :)
Po lewej widać wydychane bąble powietrza , po prawej ciemne skałki pod wodą, 
a te jasne skałki są nad powierzchnią wody.

 Skoda, która była już kiedyś pokazywana


 Teraz zdjęcia robione w nocy.
Widok na Grubego.
Nie będę się powtarzać, więc o Grubym możecie przeczytać klikają na ten link


 Sanki.


 Rura zawieszona w toni.


 Stolik komputerowy

 
Samolot. Jeden z dwóch :)


 Drugi samolot i jego pasażer :)
Kiedyś był on atrakcją w Jaworznie "na Koparkach", ale w związku ze zmianami jakie tam nastąpiły, został podarowany i przetransportowany na Zakrzówek


 Pasażer z bliska :)


 Przenieśmy się w nieco inne, przyjemniejsze klimaty :)





 Platforma metalowa unosząca się na powierzchni.
Pokazuję to zdjęcie, ponieważ zaraz będzie pokazana ta platforma os spodu :)


 Wspomniana platforma.
Zdjęcie zrobione w nocy.


 Kolejne zdjęcia zrobione w nocy




 Na koniec rybki w nocnej odsłonie :)








9 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia, niektóre przerażające... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mi nigdy nie będzie dane zobaczyć co tam jest pod wodą. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi nurkować. W całej mojej rodzinie tylko ja nurkuję i bardzo się cieszę, że mogę to robić.
      Ja odkrywam świat podwodny, Ty masz szczęście podziwiać jego uroki na swoich "wyprawach".

      Usuń
  3. Ale wyprawa! ciekawe, co ja pogubiłam pływając ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można tam znaleźć dużo rzeczy, zaczynając od grilli, kończąc na okularach, klapkach itp. :)
      Kiedyś znalazłam opaskę do włosów :)

      Usuń
  4. Masz świetne oko do fotografii. Bardzo podobają mi się te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się uczę, ale miło usłyszeć dobre słowo :) Dzięki :)

      Usuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia! Dzięki Tobie ponurkowałam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)