czwartek, 5 marca 2015

Zatoka Abu Dabbab - Rafy po stronie hotelu Hilton


 Pokazywałam Wam już kiedyś zdjęcia z nurkowań w zatoce Abu Dabbab. Możecie do nich wrócić klikając - tutaj :). Pokazywałam Wam również zdjęcia z części po stronie hotelu Malikia. Możecie do nich wrócić - klikając tutaj :)
Teraz czas na rafę po stronie Hiltona. Ponieważ już pisałam o niej nie raz i nie dwa, więc pomijam tym razem opis i zapraszam do oglądnięcia zdjęć ze snurkowań :)

Rafa po stronie hotelu Hilton.
Barrakuda  


 I piękne kolorowe widoczki umilające nam pobyt w tym miejscu :)
Na zdjęciu Chetonik - Masked butterflyfish z rodziny Ustnikowatych.






 Skrzydlica




 Stingrey




 Rekin Gitarowy










 Błazenek


  Fistulka ang. Cornetfish




 Cheilinus lunulatus - Broomtail wrasse


 Małe strzępiele i Zebrasoma desjardinii - Sailfin tang





 Rożec arabski Arabian - Picasso triggerfisch
 tzw. Rogatnica Picasso










 Eagle Ray




 Ośmiornica






 Tak mniej  więcej wygląda to miejsce.
Mam nadzieję, że Wam się podoba i będziecie mieli okazję, zobaczyć je na żywo.

2 komentarze:

  1. Takie widoki to w malutkim ułamku mogę zobaczyć w oceanarium. Cieszę się że choć na zdjęciach mam okację zobaczyć podwodny świat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest zobaczyć to wszystko na wolności, w naturalnych warunkach. Cieszę się, że mam taką możliwość :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)