piątek, 2 października 2015

Ras Mohamed - Temple


Powoli zaczynam zauważać, że wszystkie nurkowania w Sharm są bardzo do siebie podobne. Głębiej jest szaro, raczej nic ciekawego do oglądania nie ma. 
Płycej są kolorowe rafy i dużo różnych gatunków ryb. 
Tak było i tym razem.

 Podczas tego nurkowania kręciliśmy się po oznaczonym na mapce obszarze zaczynając od głębokości 21 metrów, a kończąc na powierzchni :)


Im byliśmy płycej tym więcej było ryb. I tak na prawdę dopiero tam zaczęło mi się podobać. 
Przy tych 20 metrach raczej mnie nic nie interesowało.


Im płycej, tym dłużej chciałam tam pozostać. Opływając kilkakrotnie rafy znaleźliśmy dwie mureny, każda innego gatunku, kilka skrzydlic, błazenki itp. Do tego między rafami utworzyły się przesmyki, przez które przepływaliśmy. To było jedno z najbardziej "lajtowych" wręcz relaksacyjnych nurkowań. Podczas tego nurkowania nie dokuczały nam żadne prądy i mogliśmy się zwyczajnie "bawić" pod wodą.


 Zapraszam do obejrzenia zdjęć z tego nurkowania, bo o samym miejscu nie mam za bardzo co więcej napisać :)












 Uwielbiam tego typu przesmyki :)








 Tak szybko mi uciekł, że nie zdążyłam zrobić ładnego zdjęcia :(




 W Sharm jest bardzo dużo Gorgoni. Podoba mi się to. 
Uwielbiam na nie patrzeć zwłaszcza, gdy są schronieniem dla ryb :)



 Jak wspominałam na samym początku, im płycej tym więcej ryb :)


 Tysiące malutkich rybek :)


 Zdjęcia nie pokazują, jak piękny jest to widok.
Oglądać je na żywo to prawdziwa przyjemność.













Ta Murena dziwnie na mnie patrzyła :) Bałam się podpłynąć bliżej :)






 Błazenki. Uwielbiam je. Mogłabym godzinami je obserwować :)






 Kolejna Murena spotkania podczas tego nurkowania.
Niestety nie chciała dać się sfotografować i bardzo szybko przede mną uciekała :)





 Takie widoki też lubię :)
Patrzeć na przebijające się pod wodę promienie słoneczne ...
Podwodny świat jest przepiękny :)


 Kolejna Gorgonia


 I kolorowy podwodny świat :)







 Jest przesmyk :)
A to oznacza, że trzeba tamtędy przepłynąć :)



 I kolejny raz można zauważyć na zdjęciach im wyżej, tym więcej się dzieje.


 Więcej ryb i zdecydowanie więcej kolorów :)
































 Uwielbiam tak wisieć wśród rybek :)

















5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam zobaczyć kolejne podwodne okolice. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne... Jakiego sprzętu używasz do robienia zdjęć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zaraz widać że coś lepszego niż kamerka :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)