sobota, 23 kwietnia 2016

DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw

To mój ulubiony hotel w Warszawie.
Podchodząc do rejestracji wita Cię uśmiechnięty pracownik i na powitanie dostajesz świeże ciasteczko.
Nie wiem czy tak jest zawsze, ale gdy tam byłam dwukrotnie przy recepcji stały wazy z jabłkami, którymi można się było częstować. Niby to nic takiego, a jednak już od wejścia czujesz, że trafiłeś w dobre miejsce.
Po rejestracji dostajesz magnetyczny klucz i ruszasz w kierunku windy.
Są 4 duże windy jedna obok drugiej. 
Możliwe, że są gdzieś jeszcze jakieś w bocznych korytarzach, ale nie wydaje mi się, żeby tak było. 
Aby winda ruszyła w górę należy użyć klucza przykładając go w odpowiednie miejsce.
Hotel jest duży. 
Korytarze ciągną się i ciągną się :)
Gdy dotrzemy wreszcie do naszego pokoju i otworzymy drwi wita nas przytulny pokój. 
Czysto, biało, sterylnie :)

Zdjęcia są robione komórką w nocy, więc są nieco zaszumione :)


Wygodne łóżka, w których przyjemnie się zasypia.


Duża szafa, w której można znaleźć deskę do prasowania oraz żelazko


Jest też mini barek oraz sejf



Przy szafie na niższej szafce znajduje się zestaw do parzenia kawy.


Telewizor z pełnymi zestawem programów a nie tylko tymi podstawowymi.
Głos z TV poprowadzony jest też do łazienki, 
więc będąc tam można nadal słuchać muzyki lub programów, 
które obecnie są nadawane w TV


Drzwi do łazienki są rozsuwane, przez co nie tracimy miejsca


Łazienka zadowoli chyba większość mieszkańców hotelu.


Nie jest za duża, ale nie jest też za mała. Jak na hotel jest w sam raz.


Suszarka oczywiście jest, chociaż nie jest zawieszona na ścianie, jak w większości hoteli 
tylko leży sobie w szufladzie.


Można skorzystać zarówno z wanny, jak i z prysznica.


Co tu więcej można pisać o pokoju ? 
Pokój, jak pokój, sami widzicie na zdjęciach :)
Ja byłam w pokoju standardowym, ale są też pokoje dla bardziej wymagających gości :)
Oczywiście w całym hotelu jest bezpłatny dostęp do sieci wi-fi.
Nie sprawdzałam, jak działa ponieważ mam swój internet i nie potrzebuję innego :)

     Hotel wydaje się być lekko na uboczu ale wcale tak nie jest.
      Za to mamy ciszę i spokój.

      Atrakcje w okolicy hotelu :
  • Ścieżki rowerowe – 1 km
  • Centrum Handlowe Promenada – 8 km
  • Mazowiecki Park Krajobrazowy – 8 km
  • Stadion Narodowy – 9 km
  • Łazienki Królewskie – 11 km
  • Centrum Nauki Kopernik – 12 km
  • Zoo – 13 km
  • Stare Miasto – 14 km
  • Pałac i Park Wilanów – 14 km
Jedzenie ...

Dobre. Nie ma co się rozpisywać zbytnio na ten temat ponieważ jedzenie jest na prawdę dobre.
Nawet ktoś tak wybredny jak ja znajdzie coś dla siebie i wyjdzie najedzony.

Za to śniadania ...
Mhhhh... Pychotka.
Tęsknię za śniadaniami w tym hotelu :)
Przepraszam za wyrażenie ale "niebo w gębie" :)
Takiego wyboru na śniadaniu nie widziałam w żadnym polskim hotelu.
Nie wiedziałam co jeść :)
Od tradycyjnych rzeczy typu jajka, parówki, wędliny, sery, jogurty itp...
Po gorące/ciepłe gofry z prawdziwą bitą śmietaną, przeróżnym wyborem owoców do tego,
 przez racuchy z jabłkami i innymi pysznościami :) 
Na prawdę jest z czego wybierać, a wybór jest bardzo trudny, 
bo ma się ochotę zjeść większość rzeczy, które oczy widzą :)

W hotelu oczywiście dostępne są różne oferty SPA. 
Nie wypowiadam się jednak na ich temat ponieważ nie korzystałam.

W hotelu jest bezpłatny parking.
Jest też podobno bezpłatny dowóz do miasta lub na lotnisko 
ale o szczegóły tej oferty należy pytać pracowników, 
ponieważ nie korzystałam z tej opcji.

No i na koniec podaję dane kontaktowe:

ul. Skalnicowa 21, 04-797 Warszawa
+48 22 278 00 00
DoubleTreeWarsaw.Reservations@Hilton.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam :)